Iron Man & Hulk: Heroes United
De verpletterende en brute kracht van de Hulk en Tony Starks hightech denkvermogen komen samen in de strijd tegen Zzzax, een ogenschijnlijk onoverwinnelijk, energievretend monster dat de wereld dreigt te vernietigen.
De verpletterende en brute kracht van de Hulk en Tony Starks hightech denkvermogen komen samen in de strijd tegen de ultieme vijand. Als Zzzax - een ogenschijnlijk onoverwinnelijk, energievretend monster - de wereld dreigt te vernietigen, is dit onverwachte tweetal de enige hoop voor de mens. Ze kunnen geen van beiden in hun eentje de machtige Zzzax verslaan, maar als duo maken ze een kans. Als ze tenminste een manier kunnen vinden om samen te werken en niet botsen voor de tijd om is...