Daar gaat de buurt
De 118 haasten zich om een man te redden die onder een Humvee ligt en een garageband rockt te hard. Michael installeert een nieuwe ‘achterruit’ met de hulp van Bobby en wordt een amateurdetective nadat hij raar gedrag ziet in een nabijgelegen appartement. Ondertussen komt Hens moeder onverwachts op bezoekt en kondigt aan dat ze terugkeert naar LA, en gaat Buck weer daten, wat uitloopt op een ramp.