JACK JACK VALT AAN
Kari, de oppas, denkt dat het een gewone oppas-avond wordt. Ze verwacht de kleine Jack-Jack rustig te krijgen met een beetje muziek, maar weet niet dat de kleinste telg van de familie Parr haar het een en ander zal bijbrengen over baby's met 'bijzondere behoeften'. Kari bewijst alles aan te kunnen en Jack-Jack bewijst dat het luisteren naar Mozart, baby's inderdaad slimmer maakt.