Jerome Ranft: Pixar-beeldhouwer
Pixar-beeldhouwer Jerome Ranft brengt de dag door met het maken van personages op de ouderwetse manier. Ranft gebruikt klei om de Pixar-personages op een tastbare manier vorm te geven, omdat de moderne technologie daarin nog niet ver in genoeg is. Modelleren, beeldhouwen en snijwerk komen allemaal voorbij wanneer Jerome zijn elegante, maar soms rommelige werk laat zien.
Pixar-beeldhouwer Jerome Ranft brengt de dag door met het maken van personages op de ouderwetse manier. Ranft gebruikt klei om de Pixar-personages op een tastbare manier vorm te geven, omdat de moderne technologie daarin nog niet ver in genoeg is. Modelleren, beeldhouwen en snijwerk komen allemaal voorbij wanneer Jerome zijn elegante, maar soms rommelige werk laat zien van Pixar-films, zoals Monsters, Inc. en Cars.