Wanneer kan het dan wel?
Devon is bezorgd dat er met de klachten van een moeder na de bevalling niets wordt gedaan en dringt er bij Bell op aan drastisch in te grijpen. Conrad moet Nic vertellen dat het slechter met Jessie gaat. In de tussentijd komen de Roofvogel, Mina en Kit in actie als een moeder en zoon de SEH binnenkomen met gruwelijk letsel.