Kandahar
Frank houdt niet van subtiliteit tijdens de ondervraging van Micro. Gruwelijke herinneringen over geheime missies werpen een licht op Franks verleden.
Terwijl Frank Micro ondervraagt, komt hij erachter dat hij hem wil helpen de mensen op te pakken die allebei hun levens hebben verwoest. Frank herleeft een geheime militaire operatie uit het verleden waarbij ene agent Orange het bevel gaf om agent Ahmed Zubair van het ministerie van Binnenlandse Veiligheid te executeren. Micro raakte betrokken bij de doofpotaffaire toen hij een video van de moord vond, en nu moeten hij en Frank de ware identiteit van de man erachter zien te achterhalen.