Keppi
Aava wil dolgraag een hond. Haar vader stelt een vreemde test voor: als ze twee weken lang een stok kan uitlaten, krijgt ze een hond. Terwijl Aava gehecht raakt aan de stok, stijgt de spanning tussen haar ouders. Aava's moeder vindt de test van haar man een afleidingsmanoeuvre om zijn verantwoordelijkheid niet te hoeven nemen. Er ontstaat een familieruzie die Aava's verhaal op verrassende manieren verandert.
De jonge Aava droomt van een hond. Haar sceptische vader bedenkt een test om te zien of ze verantwoordelijk genoeg is. Als ze twee weken met een stok aan de lijn kan lopen, zal hij nadenken over een hond. Terwijl Aava deze eigenaardige uitdaging aangaat, raakt ze gehecht aan de stok. Ondertussen ontstaat er spanning tussen haar ouders. Aava's moeder ziet de ongewone oplossing van haar man als een manier om het probleem te omzeilen, wat duidt op diepere familieproblemen. Hun meningsverschillen bereiken een climax en beïnvloeden Aava's avontuur op onverwachte manieren.