Bestelling van het Lot / Springen
Paul de bezorger ontdekt dat zijn baan een hogere roeping heeft, namelijk Danville redden, als hij langsgaat bij het huis van Phineas en Ferb, Doofenshmirtz Evil, Inc. en het OWCA in een speciale aflevering vanuit zijn ogen. Geïnspireerd door Ferbs anti-zwaartekrachtapparaat denkt Phineas dat het leuk zou zijn zwevende trampolines boven Danville te laten hangen. Helaas wordt Candace gezapt door het anti-zwaartekrachtapparaat en moet ze zichzelf in toom houden als ze door de eetkamer zweeft voor Jeremy's gezin.