De Slag om Engeland
In de zomer van 1940 stond Groot-Brittannië alleen tegen de nazi's. Nu ontdekken we de wrakken die de waarheid achter de Slag om Engeland onthullen.
In de zomer van 1940 had Adolf Hitler zojuist Frankrijk veroverd en slechts 32 kilometer zee scheidde hem van zijn volgende doelwit: Groot-Brittannië. De machtige Luftwaffe werd gestuurd om Groot-Brittannië tot onderwerping te bombarderen, de Royal Air Force te vernietigen en de weg vrij te maken voor een invasie over zee. Nu ontdekken we de wrakken van vliegtuigen en schepen om de waarheid achter de Slag om Engeland te onthullen.