Mickey Mouse Clubhuis Ruimte-avontuur (Deel 1)
Het is avonturendag en professor Von Drakenstein heeft iets speciaals gepland - een reis naar de ruimte! Met de Muis-doe-dingen worden de vrienden gelanceerd in de Clubhuis Raket.