The Girl From Chicago
Jake, Jemma en Kevin organiseren een protest op de campus. Emmett en Tiff stellen nieuwe grenzen voor hun relatie. Imani maakt plannen om een meisje te bevrijden uit het drugspand van de 63rd St. Mob. Nina is wantrouwig tegenover Dre. Jada heeft onverwacht nieuws voor Emmett.
Jake, Jemma en Kevin organiseren een protest op de campus. Emmett en Tiff stellen nieuwe grenzen voor hun relatie. Imani maakt plannen om een meisje te bevrijden uit het drugspand van de 63rd St. Mob. Dre's frequente verdwijningen maken Nina achterdochtig. Jada heeft onverwacht nieuws voor Emmett.