Archeologen onderzoeken de mysterieuze koningen van het Egyptische piramidetijdperk, en ontdekken een verdwenen tempel, die meer dan 4000 begraven is geweest.
Archeologen zoeken aanwijzingen over de mysterieuze koningen van het Egyptische piramidetijdperk. Ze zoeken de tunnels van de Grote Piramide, leggen een nieuw graf bloot tussen de piramiden van drie latere koningen, vinden bewijs van het bestaan van de tempel van een farao die meer dan 4000 jaar verdwenen was, en werpen nieuw licht op het erfgoed van de machtigste heersers uit de geschiedenis van het oude Egypte.