Moeder van de bruidegom
Esteban, de piccolo van het het Tipton Hotel (Het hotelleven van Zack en Cody), komt aan boord van de SS Tipton met z'n verloofde Francesca en z'n moeder, die een uitgesproken en dominante vrouw blijkt, om z'n bruiloft te vieren met z'n vrienden. Helaas heeft z'n moeder besloten dat ze z'n verloofde niet mag en dat steekt ze niet onder stoelen of banken. London en Bailey besluiten mevrouw Ramirez te helpen om iemand te vinden die haar aandacht van haar zoon af kan leiden en de jongens moedigen Esteban aan om z'n lastige moeder het hoofd te bieden.