The Mob: The Addict Who Took Down The Mafia
Henry Hill was slechts een kleine maffiamedewerker, maar zijn arrestatie in 1980 voor drugshandel leidt tot de ondergang van de maffiabende die verantwoordelijk was voor de grootste overval in de geschiedenis van de VS. Zijn verhaal is vereeuwigd in de Scorsese-klassieker Goodfellas, maar nu wordt het echte verhaal van Henry Hill verteld door middel van nooit eerder vertoonde foto's, nieuwe vrijgegeven telefoontaps en exclusieve interviews met o.a. zijn ex-vrouw Karen Hill.