Een privédetective wordt opgelicht door haar verloofde.
Als privédetective Alice Vaughan uit Los Angeles door haar verloofde wordt opgelicht en zo miljoenen kwijtraakt, begint ze als slachtoffer aan een persoonlijke wraakmissie. Niets kan haar ervan weerhouden haar ex te gronde te richten. De FBI volgt zijn criminele activiteiten in Europa echter ook en heeft hem bijna te pakken. Ze hopen dat Alice hen daarbij wil helpen.