CAT CAME BACK, THE
Wanneer Cheryls kat sterft, belooft Jim het beestje netjes te begraven, maar de footballwedstrijd gaat voor.
Jim is onderweg naar het footballstadion met Dana en Andy wanneer Cheryl belt om te zeggen dat de kat is gestorven. Cheryl wil dat Jim naar huis komt, en de drie keren snel terug in de hoop Cheryl te troosten en de wedstrijd niet te hoeven missen. Maar de 'begrafenis' loopt uit en de harde grond buiten betekent dat Jim de kat niet kan begraven. Hij stopt de kat dan maar in de vrieskist.