Huyn Min Lee laat zien hoe je een van de populairste Disney Animation-personages tekent, Olaf uit de 'Frozen'-films, en praat over zijn vrolijke, nieuwsgierige karakter. Ook vertelt ze hoe ze het verlies van haar moeder verwerkte door een lichtend voorbeeld te zijn in haar animatiecarrière.