LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles - Clash of the Skywalkers
De woedende Keizer stuurt Darth Vader en zijn gehele vloot op Luke af om hem op te sporen en te vernietigen, om de vernietiging van de Holocrons te wreken. Maar Luke vindt inspiratie bij de laatste Holocron.