She's Killing Me
Nadat ze verontrustend nieuws hebben gekregen, nemen Meredith en Derek voorzorgsmaatregelen aangaande de toekomst van hun kinderen. Een groep Syrische artsen arriveert in het Grey Sloan Memorial Hospital.
Nadat ze verontrustend nieuws hebben gekregen, nemen Meredith en Derek voorzorgsmaatregelen aangaande de toekomst van hun kinderen. Een groep Syrische artsen arriveert in het Grey Sloan Memorial Hospital voor een spoedcursus chirurgische vaardigheden die ze in het veld kunnen toepassen. April besluit Matthew eerlijk te vertellen hoe het zit met haar maagdelijkheid. Ondertussen worden verschillende patiënten die een operatie moeten ondergaan, geveld door infecties. Een van de artsen vraagt zich af of dat door haar komt.