De Levende Legendes
Erik wil lid worden van een geheim studentengenootschap. De uitdagingen die nodig zijn om bij de groep te mogen blijven, worden steeds gevaarlijker en zijn vrienden proberen hem te waarschuwen dat hij zich als een eikel gedraagt.
Wanneer Erik per ongeluk slaagt voor een durftest voor een geheim genootschap van de schoolkinderen, de 'Levende Legendes', is hij dolblij met de erkenning van zijn leeftijdsgenoten. Helaas worden de uitdagingen om in de groep te blijven steeds gevaarlijker, en zijn vrienden waarschuwen hem dat hij zich als een eikel gedraagt. Hij ontdekt dat het genootschap eigenlijk is opgericht door Olaf Forkbeard, en is nu vastbesloten om in de voetsporen van zijn held te treden. Als hij zich klaarmaakt voor zijn gevaarlijkste uitdaging tot nu toe, van een klif duiken, zal hij dan in staat zijn om naar zijn vrienden te luisteren?