Life on Mars?
Een rijke uitvinder komt in Grey Sloan en vraagt Koracick om hulp. Meredith heeft moeite om een vrouw met diabetes te helpen die haar insuline rantsoeneert. Jo en Link vechten ervoor om een jongeman te redden die op het spoor gevallen is.