Love Is in the Air
Als Mike probeert bij de buren in te breken om aanwijzingen te vinden, schiet de bange bewoner op hem en probeert Mike dat te verbergen voor Susan als ze uit eten gaan.
Het is Valentijnsdag in Wisteria Lane, en de liefde overheerst (bijna) als Susan zich verheugt op een romantisch uitje met Mike Delfino, tot ze iets verrassends te weten komt over haar favoriete loodgieter; Bree ontdekt iets nieuws over manlief Rex; Lynette's chagrijnige buurvrouw (Kathryn Joosten, 'The West Wing') beschuldigt de Scavo-tweeling van stelen; Gabrielles werkavontuur gaat verder als ze een opdracht krijgt als matrassenmodel voor de 'Siesta King' (gastrol van Jon Polito).