Melinda wordt achtervolgd door de geest van een jonge man die wil dat ze zijn vrouw Donna bezoekt om het goed te maken. Wanneer ze dat doet, ontdekt Melinda dat Donna zijn ex-vrouw is, die van hem scheidde omdat hij geobsedeerd was door zijn ex-vriendin. Melinda ontmoet Delia Banks, de moeder van een jongen die vastbesloten is om waardevolle souvenirs te stelen uit haar winkel. Melinda is verbaasd als ze ontdekt wat hem werkelijk motiveert.