Michaels reactie op het niet winnen van een prijs baart het gezin zorgen.
Als Michael de prijs van 'Kleine Zakenman van het Jaar' misloopt, raakt hij depressief. Zijn bezorgde gezin moet een manier vinden waardoor hij zich weer geliefd en gewaardeerd voelt.