Magische kogels
De vrienden proberen Jens kracht naar boven te halen door haar bloot te stellen aan stressvolle situaties. Carrie brengt haar naar de tandarts, maar dat mislukt als Jen valium krijgt. Kash heeft een wat dramatischere aanpak en ontvoert Jen, maar als het misloopt, moeten ze een zelfingenomen Andy om hulp vragen. Zaadstraal verandert in een mens, maar voordat iemand het ziet, verandert hij alweer terug.