Manna uit de hemel
Johnnie Cochran en F. Lee Bailey reizen het land door om de Mark Fuhrman-tapes in handen te krijgen. Rechter Ito moet beslissen of de tapes en de racistische uitlatingen die erop te horen zijn toelaatbaar zijn.
De verdediging richt zich op de vermeende tapes met opruiende opmerkingen van Mark Fuhrman. Cochran en Bailey reizen het land door om de opnames in handen te krijgen. Rechter Ito wordt gedwongen om opruiend bewijsmateriaal toe te laten, wat enorme gevolgen heeft voor het proces. Zowel het OM als de verdediging komen in hectische tijden terecht als het proces nietig dreigt te worden verklaard, waar het publiek natuurlijk tegen in opstand zal komen. De spanningen tussen Darden en Cochran bereiken een hoogtepunt en Fuhrman biedt de verdediging een kans.