Marvel Studios' The Incredible Hulk
Bruce Banner komt oog in oog te staan met zijn grootste vijand, de Abomination, wanneer hij de maatschappij terug in gedwongen wordt door militaire meesterbreinen die zijn krachten willen misbruiken.
Wetenschapper Bruce Banner leeft in de schaduwen, weg bij de vrouw van wie hij houdt en de wereld afstruinend op zoek naar een tegengif voor de oncontroleerbare woede die in hem leeft. Wanneer militaire meesterbreinen, die ervan dromen zijn krachten te misbruiken hem dwingen terug in de maatschappij te komen, komt Bruce oog in oog te staan met zijn grootste vijand: de Abomination - een wandelende nachtmerrie van een beest met dezelfde kracht als de Hulk zelf.