Meet the Pickles: The Making of 'Win or Lose'
"Meet the Pickles: The Making of 'Win or Lose' laat zien hoe Pixar zijn eerste originele lange serie tot leven bracht. Deze blik achter de schermen stelt het vastberaden team van filmmakers voor, dat inspiratie putte uit persoonlijke ervaringen om deze ambitieuze en stilistisch onderscheidende serie te creëren. De serie volgt de Pickles, een schoolsoftbalteam, in de week voorafgaand aan het grote kampioenschap."