Ahoy, Zeemeerman / Flipper Piraten
Jake en de bemanning helpen Finn de elektrische storm-aal te vinden om een eind te maken aan de boze onweersbui. Jake en de bende spelen een levensgrote versie van hun piratenflipperkast.