Mi Vida
Kapster Lou koestert een heimelijke droom: ze zou in Spanje willen wonen. In de gastvrije stad Cadiz kan ze haar zorgende rol loslaten en over haar toekomst nadenken. Als Lous lerares Andrea haar aanmoedigt om haar dromen serieus te nemen en een kapsalon in Spanje te beginnen, komen Lous kinderen in opstand. Op haar leeftijd kan ze toch niet zomaar aan iets nieuws beginnen?