Mickey's Piratenavontuur deel 1
Op het strand krijgen de vriendjes een boodschap van Kapitein Goofbaard. Ze varen naar zijn Muziekinstrumenteiland en lossen daar allerlei raadsels op om zo het eiland te redden.