Mijn Onzichtbare Zus
Tijdens Halloween maakt Cleo haar populaire zus per ongeluk onzichtbaar in een wetenschappelijk project dat fout gaat. Cleo moet doen alsof ze Molly is tijdens een cruciale dag op school, terwijl ze proberen de onzichtbaarheid ongedaan te maken. Door samen te werken en in elkaars schoenen te staan, leren de zussen om hun verschillen te overwinnen en blijken ze meer gemeen te hebben dan ze dachten.