Miracle on 34th Street
De Kerstvakantie is een gezellige tijd wanneer Kris Kringle, een aardige oude man met twinkelende ogen, klein buikje en een sneeuwwitte baard, wordt ingehuurd om de Kerstman te spelen in het beroemde warenhuis Macy’s. Al gauw leeft bij iedereen het kerstgevoel behalve bij zijn baas Doris Walker die haar dochter Susan blijft vertellen dat de Kerstman niet bestaat.