Liefste mama
Grace schakelt Chanels hulp in om meer te weten te komen over het verleden van de KKT en realiseert zich uiteindelijk dat ze niet veel anders is dan haar vijand. Ondertussen gaat decaan Munsch door het lint als ze het nieuwste doelwit van de Rode Duivels wordt.