Monster
Cus D'amato ontdekt Mike op zijn 13e, brengt hem discipline bij, verbetert zijn vaardigheden en geeft hem een ego. Hierdoor wordt Mike de jongste kampioen zwaargewicht aller tijden, maar tegen welke prijs?