Beroep Doen Op
Voor de stunt in North High worden de repetities van Belle en het Beest worden een week stop gezet. Van pure ellende doet mevrouw Jenn auditie voor een koffiereclame. Nini en Ricky kunnen steeds minder begrip voor elkaar opbrengen en besluiten uit elkaar te gaan. Tijdens beroependag is Ashlyn teleurgesteld dat Big Red een toekomst in het pizzarestaurant van zijn ouders ambieert. EJ's vader heeft het zo geregeld dat EJ toch naar Duke mag. EJ is niet blij en bedankt voor de eer. EJ en Gina worden steeds closer.