Back in Business
De vrouwen van de Wisteria Lane zijn jaloers over het kookboek van Bree en haar zakelijke succes. Lynette bemoeit zich met Brees marketingplan. Mike vindt dat hij niet genoeg deel uitmaakt van het leven van zijn zoon.