The Longest Day
Lena steunt Brandon als hij een geheim vertelt dat zijn familie kan verscheuren. Callie neemt Jude mee naar de familie Quinn.
Lena steunt Brandon als hij een oud geheim vertelt dat zijn familie kan verscheuren. Callie neemt Jude mee naar de familie Quinn, in de hoop dat Jude zich niet zo bedreigd voelt door Callies andere leven. Jesus wordt verscheurd tussen gevoelens van schuld over de mislukte relatie met Emma en zijn trouw aan Hayley. Mariana’s dansteam maakt zich op voor de competitie, en haar onzekerheden worden haar te veel.