Wasn't Expecting That
De dienstdoende chirurgen en stagiaires werken samen om een medisch mysterie op te lossen wanneer een student binnenkomt met iets wat eerst lijkt op voedselvergiftiging, maar met ernstige en toenemende complicaties. Jo brengt haar vrije dag door met Bailey.