New York, Nieuwe Nanny
Jessie accepteert een baan als babysitter en trekt in bij de familie Ross. Haar baan als oppas blijkt echter ingewikkelder dan ze gedacht had.
In de eerste aflevering, accepteert Jessie een baan als babysitter en trekt in bij de familie Ross, een steenrijk gezin bestaande uit moeder Christina, een voormalig topmodel die zakentycoon geworden is, vader Morgan, een beroemd filmregisseur, hun vier kinderen Emma, Ravi, Luke en Zuri en hun geliefde varaan. Haar nieuwe baan blijkt pittiger dan Jessie gedacht had, wanneer ze Emma begeleid, terwijl zij middenin een crisis zit.