Geen regels
Michael laat de kinderen doen wat ze zelf willen. Hierdoor wordt het gezin onuitstaanbaar.
Het gezin wordt onuitstaanbaar als Michael besluit de kinderen te laten doen wat ze willen. Claire mist de bus naar school omdat Michael haar niet wakker maakt. De druk op Jr. wordt te groot als Michael over zijn fiets heen rijdt, die nog steeds op de oprit staat. Jr. wordt tot 06:00 buitengesloten en kan het huis niet in. Uiteindelijk erkennen de kinderen dat regels belangrijk zijn, en dat uit het naleven ervan blijkt dat ze waarderen wat Michael allemaal doet.