Nieuwkomer van het jaar
Hij is maar een onhandig kind, maar als het gips van zijn gebroken arm wordt verwijderd, kan de 12-jarige Henry Rowengartner (Thomas Ian Nicholas) een honkbal werpen met 160 kilometer per uur! Niet alleen dat, maar de Chicago Cubs horen over Henry’s kunnen en ze willen dat hij ze helpt het team van de laatste plaats te halen. Met hulp van een pitchtalent op leeftijd (Gary Busey) lukt het Henry misschien wel!