No One Will Save You
"No One Will Save You" gaat over Brynn, een getalenteerde jonge vrouw die is vervreemd van haar gemeenschap. Ze is eenzaam maar optimistisch, en vindt troost in het huis waar ze is opgegroeid, tot ze wordt gewekt door vreemde geluiden van onmiskenbaar buitenaardse indringers. Wat volgt, is een confrontatie vol actie tussen Brynn en aliens die niet alleen haar toekomst bedreigen, maar haar ook dwingen om haar verleden onder ogen te zien.