Now You See Me
Wanneer een vermist kind op de Eerste Hulp wordt binnengebracht met zichtbare sporen van mishandeling, proberen Conrad en Cade tot op de bodem uit te zoeken wat er met haar is gebeurd. Tijdens het winkelen komen Devon en Leela een vrouw tegen die moeite heeft met ademhalen. Als ze in het ziekenhuis aankomt, neemt Devon het op zich om ervoor te zorgen dat ze zich op haar gemak voelt bij het personeel. Ondertussen bekijkt Bell de vacature voor een plaats in de medische raad. Billie besluit dat het tijd is om haar verleden onder ogen te zien.