My Best Friend's Wedding
De grote dag voor Turk en Carla breekt eindelijk aan, maar een patiënt houdt Turk op. Elliot is nog steeds boos op hem, en JD probeert haar en Sean te helpen hun ruzie bij te leggen in een poging alles goed te maken in hun vriendschap.