Love Never Dies (Premiere)
Melinda maakt zich zorgen als het lijkt alsof Andrea wordt beïnvloed door 'Wide Brim'. Ze vraagt professor Rick Payne, een expert in occulte krachten en geschiedenis, om 'Wide Brim' te identificeren om de strijd om het lot van haar beste vriendin te kunnen winnen. Zonder dat Melinda het weet, neemt een man die door haar is geobsedeerd een vliegtuig in Seattle om haar te zien.