The Wedding, Part 1
De grote dag van Mitch en Cam is eindelijk aangebroken en niets kan het verpesten, totdat niets verandert in een heleboel ietsjes en de buitengewoon goede weddingplanner Pepper Saltzman op de proef wordt gesteld.
De grote dag van Mitch en Cam is eindelijk aangebroken en niets kan het verpesten, totdat niets verandert in een heleboel ietsjes en de buitengewoon goede weddingplanner Pepper Saltzman op de proef wordt gesteld. Ondertussen vangen Jay en Gloria de Tuckers op, Phil propt er voor de festiviteiten nog een oogoperatie tussen en Claire omarmt haar rol als 'ceremoniemeester'.