Kamer met een uitzicht
Cordelia wordt verliefd op een prachtig huurappartement waar een geest ronddwaalt. Een demon haalt Doyles leningen op.
Terwijl Doyle te maken heeft met een demon die zijn leningen komt innen, strijden Cordelia en een geest om het recht om in een prachtig huurappartement te wonen.