Oog om Oog
Fiona en Jesse nemen een beveiligingsklus aan van een machtige farmaceutische producent, maar zijn bedrijf is niet helemaal wat het lijkt. Michael en Sam ondervragen een bommenmaker die meer weet over het in de doofpot stoppen van de moord op Max.
Fiona en Jesse nemen een beveiligingsklus aan van een machtige farmaceutische producent, maar zijn bedrijf is niet helemaal wat het lijkt. Michael en Sam ondervragen een bommenmaker die meer weet over het in de doofpot stoppen van de moord op Max. Gastoptreden van James Frain.