Een kwestie van leven of dood
Journalist Lee krijgt een interview met Shen, een machtige, beruchte bendemoordenaar die de hoofdverdachte is in de moord op de familie Yeh. Shen schept op over zijn verleden als huurmoordenaar, maar ontkent de familie Yeh te hebben vermoord. Lee is de enige overlevende van de moord en zet Shen onder druk.
Bij een liefdadigheidsgala wint journalist Lee een veiling voor een schilderij, alleen om de schilder Shen te ontmoeten die gevangen zit. Hij was ooit een beruchte huurmoordenaar bij een bende en hoofdverdachte in de wrede moorden op de familie Yeh. Op de dag van de ontmoeting schept Shen op over zijn verleden als huurmoordenaar voor een machtige bendebaas en de vele moorden die hij pleegde in de onderwereld, maar hij wil niet over de moord op de familie Yeh praten. Ook al is het niet overtuigend, Shen kreeg de schuld van de moord met hebberigheid als zijn motief. Shen ontkent zijn betrokkenheid bij de moord. Lee blijft Shen onder druk zetten, en dan beseft Shen dat Lee de enige overlevende is van de moord.